…………………, dnia ……………. r.
(miejscowość, data)
FORMULARZ
zgłoszenia niezgodności towaru z umową
1. Dane Klienta
Imię i nazwisko | |
Adres | |
E-mail Telefon |
2. Informacje o przedmiocie zgłoszenia
Oznaczenie towaru (kod towaru/ nr seryjny, nazwa) | |
Data zakupu | |
Opis niezgodności z umową |
3. Żądanie Klienta:
☐ nieodpłatna naprawa towaru
☐ wymiana na nowy towaru
☐ odstąpienie od umowy i zwrot zapłaconej ceny*
☐ obniżenie ceny towaru*
*Pouczenie: Klientowi przysługuje możliwość żądania zwrotu zapłaconej ceny lub obniżenia ceny towaru, gdy:
a) sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową;
b) sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową;
c) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
d) brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z możliwości jego naprawy lub wymiany;
e) z oświadczenia sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
…………………………………………….
(podpis Klienta)